Tietoja minusta

Oma kuva
Kolmen nuoren aikuisen huolehtiva äiti ja suopea vaimo miehelle, jonka intohimo on moottorit ja bensankäry. Perheeseeni kuuluu myös 13 vuotias heppaherra, sekä kaksi hyvin hemmottelun kipeää 9 vuotiasta kissaa. Rakastan perhettäni, kotimaan tarjoamia eri vuodenaikoja, ruokaa, pitkiä keskusteluja, liikkumista, takkatulta, terveyttä ja onnellisuutta.

maanantai 2. syyskuuta 2019

Jotain minusta ja omista ajatuksista


Oletteko koskaan ajatelleet, että ajatuksella on voima?? kaikella tarkoitus?? omalla asenteella elämään muutos??
Oletteko edes pienen hetken pyöritelleet näitä asioita aivonystyröissä, niin että kulmakarvat ovat menneet ruttuun siitä ajatuksesta, että näitä kolmea asiaa on pitänyt aivan turhana, aivan höpönpöppönä.

Minä olen ollut kulmakarvat rutussa. Useasti, uskokaa pois!!

Kolme vuotta sitten mun elämässä tapahtu merkittäviä muutoksia. Ei niinkään iloisia, mutta niistä on menty eteenpäin - asenteella ja positiivisella ajatuksella.

Silloin suuntasin nokkani kohti pääkaupunkiseutua ja samalla jouduin(omasta tahdostani tosin)pois mukavuusalueeltani. Pois tutusta ja turvallisesta kotikylästä. Kauas tutuista ihmisistä. Ohjaamaan auton pois helpolta suoralta tieltä, joka oli vuosia vienyt minut joka päivä töihin ja kotiin😱

Vajaan 10 kk pesti eräässä pääkaupunkiseudulla olevassa silloisessa suuressa vaatekonsernissa herätti "vanhassa", omaan muottiin sulaneessa puotipuksussa aivan uusia puolia.
Tulin paljon rohkeammaksi, itsetunnoltani vahvemmaksi ja  avarakatseisemmaksi. Erotin "metsän puilta" 
Uskalsin sanoa ajatukseni ääneen ja perustella omia näkemyksiäni. 
Kukaan ei siellä tuntenut minua, ei odottanut minulta muuta kuin asiakaspalvelua, ei kysellyt kuka olin, mistä tulin ja mitä tein
Se tuntui aluksi oudolta, mutta nopeasti siihen tottui.
Huomasin, että hengitin, helpottuneena ja stressittömänä. Se oli jotain aivan uutta👀

Kesti hetken tajuta, että vuosien yrittäminen ja vuosikausien asuminen kotikylässäni, tuttujen ihmisten ja asiakkaiden ympäröimänä oli kaikella ihanuudellaan ja asiakasrakkaudellaan imenyt minusta paljon enerkiaa ja muokannut minut tajuamattani tietynlaiseksi persoonaksi.
Olin ollut todella loppu.
Hymyilin, mutta sisältä olin tyhjä.
Niin sanottu ongelma oli ollut minä itse. Sen tajuamiseen piti lähteä kauemmas, pois tutuista ympyröistä.    

Tämän kolmen vuoden ns.yrittämättömyyden jälkeen olen todella kiitollinen Sally`sin vuosista. 
Sain työskennellä ihanien asiakkaiden ja ahkerien yrittäjien kanssa. Annoin mahdollisuuden asiakaspalvelussa työskentelyyn monille opiskelijoille ja työharjoittelijoille 💓 
Sallysin myötä jäi elämääni myös tärkeitä ystäviä, joiden kanssa yhteydenpito on jatkunut kaupan lopettamisen jälkeenkin. 
Jälleennäkemisen ilo on aina aitoa😍

Niitä vuosia muistelen lämmöllä, hymy huulilla. Ne, osaksi raskaatkin vuodet kasvattivat minusta ihmisen, josta sain hyvän alun muokata itseäni VIELÄ enemmän minuksi. 
Heikkoudet olen kääntänyt vahvuudeksi.
Epäonnistuminen saa tekemään unelmista totta - ja mikä tärkeintä, uskon niihin❕
Normaali arki ja elämä tuntuu juuri hyvältä. 
Juhlaa on jokainen aamu🌟
Jokainen päivä ei ole välttämättä hyvä, mutta jotain hyvää on jokaisessa päivässä. 
That´s true, folks💋 



Ai nii, yks mulle tosi tärkee juttu. PUHTAAT, ETEERISET ÖLJYT!
Mä oon näistä iha täpinöissäni👏👏👏
Löytäneet kyllä paikan täs perhees.  Jopa perheen vanhin, rakas mieheni on ihastunut öljyjen tuomaan helpotukseen.
Tossa putelit komeilee Hilma-mummin vanhan lipaston päällä.
Tällä hetkellä meillä on vahvas käytössä Frankincense, Copaiba, Panawayja Peace&Calming💗

Lisää inffoo löytyy alla olevasta linkistä ja multa saa kans kysellä. IHA HUIPPUJA!!
                                       
                                                    https://www.myyl.com/salla




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti